מרן חכם שלום כהן ביכה על אזולאי: "ירא שמים בתכלית"

מוטי סבן No Comments on מרן חכם שלום כהן ביכה על אזולאי: "ירא שמים בתכלית"

מרן ראש הישיבה חכם שלום כהן, קיבל בעצב רב את הידיעה על פטירתו של שר הדתות ודיבר בשבחו על דמותו הייחודית. הרב הראשי לישראל הגאון הרב יצחק יוסף ספד לשר: "פעל ללא לאות בדרכו השקטה הייחודית בעוצמה ולשם שמים". הרב הראשי לישראל הגאון הרב דוד לאו סיפר על השר: "הציבור בישראל חבים לו חוב גדול על פעולותיו"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עולם הרבנות באבל. הרבנים הראשיים ביכו היום (שלישי) את לכתו של שר הדתות ר' דוד אזולאי ז"ל. גדולי ישראל קיבלו בעצב רב את ההודעה המרה על פטירתו בטרם עת ודיברו בשבחו ובמעלת מידותיו הנעלות.

נשיא מועצת חכמי התורה מרן חכם שלום כהן קיבל בצער גדול את הבשורה המרה על פטירתו של השר דוד אזולאי ז״ל ואמר: "היה אדם גדול, צנוע ועניו. ישר דרך וירא שמים בתכלית. אני מכירו למעלה מעשרים שנה ומעיד עליו שהיה איש אמת".

הרב הראשי לישראל ונשיא הרבנות הראשית הראשון לציון הרב יצחק יוסף על פטירתו של השר דוד אזולאי: "עולם הרבנות ושירותי הדת איבד היום את אחד מגדולי תומכיו ומעריציו, ידידנו השר הרב דוד אזולאי זכרונו לברכה, שפעל ללא לאות בדרכו השקטה הייחודית בעוצמה ולשם שמים לשמירה על כבוד הרבנות ומסורת ישראל ולשמירת זהותה היהודית של המדינה, וזכה להעמיד דורות ישרים ההולכים בדרכו. תנחומיי למשפחתו היקרה".

הרב הראשי לישראל ונשיא בית הדין הרבני הגדול הגאון רבי דוד לאו שליט"א אומר כי השר הרב דוד אזולאי ז"ל מסר ליבו ונפשו למען עולם הדת והיהדות בישראל מתוך אהבת הזולת, מאור פנים וקירוב לבבות.
"הרב אזולאי היה נציג ציבור שקידש שם שמים בכל הליכותיו והיה שליח ציבור נאמן לכל חלקי העם. עולם התורה, והציבור בישראל חבים לו חוב גדול על פעולותיו הרבות והמשמעותיות למען הדורות הבאים בתחומי עשיייתו הרבים למען הכלל. חבל על דאבדין". תנצב׳ה.

רב הכותל המערבי והמקומות הקדושים, הרב שמואל רבינוביץ, מביע את צערו העמוק על פטירתו בטרם עת של שר הדתות, הרב דוד אזולאי: "הרב אזולאי היה אות ומופת למושג 'שליח ציבור'. בנועם הליכות ובתבונה רבה הוא עמד על משמרת הקודש ופעל במסירות נפש למען המקומות הקדושים, והכותל המערבי בפרט.

עוד אמר הרב רבינוביץ: לא היה פרט קטון או גדול שנעלם ממנו, ותמיד עמדה לנגד עיניו האחריות הגדולה כלפי שרשרת הדורות העתיקה ולא פחות מכך – האחריות לעתיד היהודי ולמורשת העם היהודי. אשרי מי שעולה לגנזי מרומים ועמו זכויות רבות כל כך בעשייה למען הכותל והמקומות הקדושים. הקרן למורשת הכותל המערבי ועם ישראל כולו מתאבלים היום על לכתו של שליח נאמן".



0 תגובות